wel come to my web

آن زمان که بایددوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارندلجبازی میکنیم سپس ناباورانه بارانچه ازدست داده ایم افسوس میخور

wel come to my web

آن زمان که بایددوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارندلجبازی میکنیم سپس ناباورانه بارانچه ازدست داده ایم افسوس میخور

توجه . . . . .

سلام دوستای خوبم . 

خوبین ؟ 

خوشین ؟ 

این آدرس سایت منه اگه دوست داشتین اونجا هم یه سری بزنین . 

http://www.crazy-kids.vcp.ir

نظرات 11 + ارسال نظر
sanaz سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:59 http://www.coakcoak.blogfa.com

salam ap zibai bod dorogh goftam
az bas ziyad bod nakhondamesh
movaffagh bashi
byr

سپیده چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 http://asheghe-nawal.persianblog.ir

سلام دوست عزیز بعد از یک سال دوری بروز کردم ممنون میشم به منم سر بزنی و نظر بدی[گل]

بچه های مهندسی برق-الکترونیک و قدرت چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:32 http://dez-bargh-88.blogfa.com/

من کوچیکنم.ببخشید اگه حواسم نبود

سلام بامرام مطلب جالبی بود.عزیزم منم الان با یه مطلب غرور آفرین آپ هستم.امیدوارم که ببینمت.اگه با مطلب حال کردی که میکنی، دستمزد بچه ها (امتیاز وبلاگ[نیشخند]) یادت نره [بوسه][گل][چشمک]

سلام به تو همدم با محبت.الان با یه مطلب طنز آپم. منتظرتم. چشم به راهتم!!!! نگاهم رو منتظر نذاری!!! بدو بیا

سلام همدم با محبت.الان آپم.چشم انتظارتم. نگاهم رو منتظر نذاری!!!!!!!![ناراحت]

مینا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:47 http://www.pembe.blogfa.com

سلام همشهری وبلاگت خیلی عالیه امیدوارم عالیتر هم بشه

بچه های مهندسی برق-الکترونیک و قدرت دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 http://dez-bargh-88.blogfa.com/

سلام به تو دوست عزیز و با وفای خودم که همیشه با من همراه و هم قدم بودی!
این نظر send to all هست. پس دوستای با معرفت ، ناراحت نشن!
راستش من هر شب وقتی که آپ میکنم میام و واسه ی همه ی پیوند های وبلاگم نظر میذارم و بهشون میگم که آپ هستم.اما بعضی از دوستان کم لطفی میکنن و بهم سر نمیزنن که مطلب رو بخونن. به همین خاطر و برای اینکه عدالت رعایت بشه و برای اینکه فقط کسایی که دوست واقعی هستن از آپ های من خبر دار بشن ، از این به بعد فقط به وبلاگ هایی سر میزنم و نظر میدم و همچنین از آپ هام خبر می دم که شبهای قبل بهم سر زده باشن. چون من از این به بعد از قسمت "نظر بدهید" روی اسم وبلاگ ها کلیک میکنم و ازشون دیدن میکنم. پی بدیهیه که اگه عزیزی نظر نذاشته باشه ، منم اسمش رو نمیتونم میبینم که بخوام وارد وبلاگش بشم. البته بازم میگم. این پیام خطاب به همه هست و من خودم دوستای واقعیم رو میشناسم و حقشون محفوظه و امید وارم از من ناراحت نشن. این پیام منظورش واسه بی معرفت هاس و برای اتمام حجت هست که بعدا دلخوری پیش نیاد.

راستی ، مطلب "کلاس های تخصصی آقایون" که در جواب مطلب "کلاس های تخصصی خانوما" بود رو الان گذاشتم. بدو بیا ببینش و بخند.
[بوسه][قلب][بوسه][قلب][بوسه][قلب]


نـــ♥♥♥ـــــادیا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:43 http://kolbeh-tarik-man.blogfa.com/

سلــــــــــام عزیزم

ممنون از تو
منم هم لینک کردم ممنون یآآآآآآآا علی

sama سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09

salam milad miduni emruz che ruzie?
hamun ruzi ke ...........
diruz mano khili khosh hal kardi bekhatere =un umadam be inja ham ye sai bezanam
fadat besham alan khaste shodi
MOVAZEBE ESHGAM BASH
DUSET DARAM YE DONYA
BY BYE

ایلین یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 http://www.icanphoto.blogfa.com

…..............…,•’``’•,•’``’•, سلام
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,خوبی خوشی؟
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•, گلم اپیدم....
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,. باید بیای با نظر زیاد
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’منتظرتم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد